Hide And Seek

Tja! Jag vet att jag har varit lite off med bloggen men just nu så har jag väldigt mycket på gång och är lite små sjuk ... Idag har jag gjort första delen av ÄP i svenska. Det gick bra och hann klart i tid ... Yeah =) Får ser hur uppsatsen ( andra delen ) kommer att blir, men det blir ganska svårt för man ska skriva t.ex. en krönika, artikel eller ett brev, jag suger på att skriva uppsaster helt enkel! ... xD 
Men men, har precis hoppat ut från duschen, orka inte göra det imrogon för måste upp tidigt och släppa Chris till dagis =D ... Ville så gärna slänga en inlägg innan jag ska sova, när man skriver i sitt blogg, egna tankar då, känner det så bra efteråt. Då känner man sig som om man har skrivit av sig lite... sina tankar och funderingar ! ...  Så Jävla skön känsla, jag har inte alltid lätt att snacka med folk om mina känslor för dem är så komplicerade ! ...
Har iaf dragit på mig pyjamas, och sprejat på värmeskydd sprej i håret... Rekommendera denna spray ,den är bra! Den kommer från Maria Nila och heter Flatnings Spray med värmeskydd... fast en sak som jag är verkligen osäker om är om den kan göra/hålla håret rakt. Jag har ju rakt hår, så rakt att om man flätar eller krullar måste man har massor med spray och mousse. Men den skyddar bra iaf mot värme från hår fön och platt tång, inte för att jag anävnder platt tång xD ... Den kostar ca 150 kr ..
Sitter här och kolla på Hide and Seek, har sett den förut men kommer inte ihåg allt som händer. Men den är bra, thriller!

Ahh... jag läste om Miley Cyrus som gjorde kinese pose... Ja, hon kisade med ögonen, men i bilden var massor av hennes kompisar och hennes kille med, Jason.. Kanska respekt lös egentligen men seriös en liten sak till en storsak?!.. nån som inte har något att göra helt enkel..
Själv så är jag asiat bry mig faktisk inte om detta men stör mig att en liten sak och man gör det till en stor sak... Men en sak jag verkligen stör mig på är att vad är det folk har emot asiater?! Egentligen så ta jag det här som mobbning, för jag är inte mobbad en inte heller miss populär men många känner till mig!  Mina svenska kompisar tycker också att detta är mobbning. Jag fattar inte vad folk har emot kinseser, asiater, för dem är ju verkligen smarta.... smartare än många iaf xD ... Bara för att dem har lite annorlunda utseende behöver man faktisk inte mobba dem för det!  Vad har dem gjort för att förtjäna detta respektlös heten !? Alla är unika på sitt eget sätt...!

Men men , så är det i alla fall....

På tal om shopping så har jag fått shopping förbjud, shoppat för flera tusen på en vecka, mammy dont like it! :D En 15-åring som shoppar som Kenza, assa Kenza jobbar och har pengar, men det har inte jag ! Men har faktisk shoppat massor och har garderoben fullt... Men snart dra jag igång med mer vår kläder shopping, handlar lite mer vår, nu med ,och sommar så klart...

Aja måste gå och föna håret, är jätte trött och det bara snurra i huvudet -.-'
Ska verkligen försöka blogga imrogon ... då jag ska lära 7:orna och 8:orna dansa xD ... ska blir skit kul... Återkommer mer med detaljer =)

Kramar **



me today <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0