Heart brooken again?

Tack för alla kommentarer ! <3

Försöka snacka med han idag, om hur det egentligen är mellan oss.. Men han vill inte svara på det! Vi har flörtat länge nu och vi har alltid mysig tillsammans men vet inte om vi är ihop eller det som händer för stunden!
Jag gillar verkligen honom, att han inte svara kan både vara nack och fördel! ... Nack delen är att han inte gillar mig men våga inte säga, för han vill inte såra mig! Eller så vill han inte förstöra vår vänskap..
Fördelen är nog att han gillar mig men våga inte säga ,för hans kompisar ... eller så vet jag inte! ...
Jag kall svettades när jag frågade men nu känns det bättre .. även om han inte svara.
Får ser om jag nu kommer får svar till frågan..

En sak jag tycker att det är jätte konstig är jag frågade honom men borde egentligen känna mig nervös eller tycker att det förstör vår vänskap . Jag borde helt enkel blir ledsen... Men det är jag , nu är jag jättteglad och känns som om jag har släpp en ton sten från min rygg.. Känns som han sa ja! .. Är det bra eller dålig ? För oftas brukar man ju mår dålig när det händer dåliga saker ( ni förstår ) man känner på sig att något är fel.. men det här är tvärtom.. Konstig men bättre än att känna dålig och gråter.  Känns bra! Orka inte gråta ...

Idag var det öppen skolan. Hade matte, franska och kemi.. blev klar med kemi och nu är det den andra delen kvar! ...
Kul var det men man blev jätte trött.. Så nu ligger jag här och kolla på film samtidig slänger in en inlägg!

Vad ska ni göra idag? själv så vet jag inte men kanske dra till tjejerna och har kul ! kanske slänger in en inlägg senare!!

Kram **
<3


Kommentarer
Postat av: Noxiee

Sötnöt, han är dum om han inte fattar att du gillar honom. Man ser ju hur du verkligen försöker ;P

2009-02-07 @ 23:07:06
URL: http://noxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0