Friends = Enemy?

Hej bloggen, seg kväll! Sitter här och läser gamla konverationer mellan mig och gamla kompisar! När man läser om hur det var och jämför med nu, ser man verkligen att folk har förändrats dramatisk! Jag saknar verkligen dem gamla kompisarna. Men nu vet jag att mina vänner är mina fiender... För jag är verkligen inte kompisar med dom längre och kan knapp ser deras face..!

sitter och tittar på MTV , my sweet sixten. Seriös, vad har tjejen för problem. klagar dit och dat, allting var fin på henne. Sedan tycker hon att hon är tjock?! Va fan *Ursäkta, språket * Hon är jätte smal, ändå så vill hon tränar! Hon har verkligen problem... aah snobbig unge! 

Ska duscha nu, sedan blir det film och ska göra lite gollage och sedan blir det att packar inför inspelningen imorgon.. 
Håll tummarna!! =)

Peace ** 
Kram**
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0