Fel?!

Jaaa... Såg det nu att jag har skrivit lite fel, assa fel ordformelering! .Bästen sa det.. Thanks! Får verkligen skärpa mig för man kan inte skriva fel någonstans på ÄP... Aja.. får ta smällen och ser hur resultatet kommer ut!

Jag skriv tidigare att jag kommer slänga in bilder på min träningskläder och sååå... men det får vänta för Emmy har tyvärr inte skickat dem! x(

Får ser i fall jag slänger in innan jag lägger mig eller så blir det imorgon..

Ska duscha efter top model så ses...

Aaaa... Vad har ni hittat på inför Valentins'day?.. Hittat dejt eller boy som ni ska vara med ?


Kram**

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe.. Seriös jag gillar verkligen ditt blogg xD ..

2009-02-05 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0