En man aldrig kommer att glömma!

Hej, Vad har ni för er då? Själv har jag precis vaknat. Det hände så mycket idag så jag var tvungen att sova ut lite. Men det konstiga är att jag har glömt bort hur råkade somna och varför jag vaknade. Det känns som en bak smäll! Hehe.. Idag har det varit en händelse rik dag. Först hade vi skridskor, mina fötter känns väldigt ömma efter det. Eftersom jag inte tänkter lägga 2000 kr på ett par skridskor som sedan kanske användas bara några gånger, så fick jag låna. Men kul var det i alla fall =)... Sedan skulle vi beställa/prata om trycker till klass tröjorn, jag och Lisa hade fått ansvar. Äntligen är allt bestämd och kvar har vi att skriva vad man vill har och vilka storlek osv. Under tiden vi snackade om detta så blev det bråk i klassen mellan killarna och en tjej. Det flög en bänk och stol som gick nästan sönder. Trasig blev det i alla fall! Det var lite rolig men samtidig så var alla rädda att få grejer på sig och var rädd att tjejen skulle hoppa på någon. Hehe.. Jag satt vi kateden och hade min mun öppen, häpnad öppen ( =O ) Ni skulle ser, jag höll på garva ihjäl mig ! =) Sedan satt vi kvar i nästan en timme i klassrummet och summera vad som har hänt. Så var våran mentor tvungen att köra ut oss för alla lärare var tvungen att gå hem.

Innan jag dra så måste jag säga förlåt till Emily, vet inte om jag har stavat rätt Sry. Det var verkligen inte att göra dig sååå illa men TA ALDRIG MINA NYCKLAR =) ..

snart blir det att dra hem till Emmy och färga Nox hår och kanske klipper!
Måste fixa i ordning mig !!!

Peace**
Kram **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0