C-vitamin!

Hallo! Nu har jag äntligen kommit hem från stan . Först var det Donken med tjejerna. Kul blev det, roliga minner och gamla goda mellanstadiet minne!
Jag träffade en som jag inte har träffat på typ jätte länge, min egen bartender! ( vi träffades på en fest ) ! Det var i alla fall kul att träffa han.

Jag säger bara så här, det är typ -5 ute och jag gå i tunn leggings och kort kort linne ( mitt fel ) är jätte kallt! Just nu så är jag jätte trött och har ont i huvud ! Min rösta börja går bort mer och mer! Men jag tänker gå till skolan hur eller hur , imorgon är det genom gång inför SO provet! Det blir en kort dag imorgon, slutar vid ett och sedan träning, dance!

Aah.. ska nu dra och byta kläder sedan snacka en lite stund med Natta och knarka C-vitaminer tills jag ser ut som en apelsin =D ... hehe

Kram **


Kommentarer
Postat av: Noxiee

Dom där orangea goda? O.o Me want!!

2009-02-10 @ 19:18:13
URL: http://noxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0