Back Home

Har nu kommit hem och käkat, gott med nudlar xD ... Träningen var jättekul alla lärde känna varandra bättre ! hehe..
Men vad ska man säga nu, fick veta att killen som jag verkligen gillar, och troligvis gillar mig också, håller på med en/flera tjej/er.. Skit sur just nu.. Han gör mig förvirrad, vi brukade smsa med varandra och varje gång han skriver så är han så jävla söt, skriver massa söta ord och verkligen bry sig. Men i skolan så är han annorlunda.. Jag vet inte vad han vill.. Han flörta med mig, väldigt ofta! Men kanska bara jag som ta det som flört! Vi har varit vänner i tre år.. och nu gör han så här mot mig!?.. Vad menar han med alla Sms och allt "I care" ? Enligt hans kompis så gillar han mig och vill att jag ska vara hans, men han vet att jag gillar honom, eller? Måste jag verkligen gå fram till honom och säga att JAG GILLAR DIG? Jag kan inte fatta att det är tredje gången som jag har fått mitt hjärta krossad i miljontals bitar! Och att jag inte har lärt mig en läxa!

Aja, nu skiter vi i det.. Imorgon är den andra delen av ÄP svenska, vi ska skriva uppsatser i tre timmar =S Så ska dra ner med Nox till Willys och köpa fika till provet! .. Vad kan man ha som är nyttig och bra,... tänkte på ´powerking och lite godis!

Aja ... skriver en inlägg innan jag gå och lägger mig!!

Kram **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0