Äntligen !

Ohhh... Jag trodde att jag skulle dööö! Jag och mamma har suttit och snackat med alla, allvar alla, flygbolag i hela sverige!, I två timmar. Vi ringde för några dagar sen och dem sa att det fanns plats på den datum vi hade bestämt och priset var billig. Men när vi ringde idag så var dem "slut" , aja men nu blir det i alla fall lite senare. Jag trodde att jag skulle får mer otur denna vecka, efter vad som hade hänt, är ju förkyld ( hatar ) och nu biljetterna. Vad trött jag blir av att har otur.. I dag är det ju fredag den 13, trodde att det berodde på det. Menmen nu är biljetterna beställd, men det blir några dagar senare än beräknat!  Här får ner höra något som är, ja, rolig!

Jag : Mamma ska vi ringa och säga till dem att vi åker ner?
Mamma : Nej, jag tänker komma och ge dem hjärt attack!

ja, mamma vill helt enkel ger dem en överraskning ( hjärt attack ). hehe men det blir rolig att komma ner till solen och ta det lugn, massor shopping får man faktisk inte glömma! Snart.. eller om en månad och 13 dagar! ... fan vad lång tid det är  >.< ...

Aja ska nu ligga hemma och dricka massor med Te och medicin.. Oooh, måste bara säga att inatt låg jag verkligen i min snoriga papper hög!! Hehe Äcklig..

Kram**

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag vill också till Thailand!



Gillar din blogg...

2009-02-13 @ 16:35:41
Postat av: Björne... Gullig<3

Tråkig att det blev som det blev men du klara dig, eller ?

Krya på dig ..



Kram!

2009-02-13 @ 16:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0