Alla <3 Dag

Äntligen är fredag den 13 över, 00.02! Och nu kommer en annan underbar dag, nämligen Alla <3 Dag! hehe, hoppas ni har hittat på något att göra på denna romantiska dagen. Själv blir det att vara med tjejerna senare på dagen, film och käk! Mumss...

Ja, som ni vet så är biljetterna till Thailand beställda, direkt efter samtalet så plockade mamma fram alla väskor och presenter vi hade, samlat på oss! Men för min del så kunde jag bara inte hålla tyst, var nämligen tvungen att skriva om det både på BDB och Bloggen, samt ringa till min moster som fyller år idag! Grattis..
Hon blev jätteglad att jag kommer ner och det är min present till henne.. Hon skrek i telefon av glädje, babblade om planer eller det hon vill göra när jag kommer, så det blir att åka till Koh Chang.. Väldigt fin bad och strand ställe!

Aja. ska sova snart för imorgon måste vakna tidig för att städa, har ännu inte hunnit! hehe

Kram**

Ps. till personen som frågade om hur jag känner mig, eller klara mig lättare sagt,  om det som hade hänt! Jag klara mig väldigt bra, varken ledsen eller tjuri.. Dvs jag tyckte att det lätta trycket och det känns bra helt enkel... Jag börja gå vidare nu men det kommer ta tid, eller hur?! Man lär sig av sina läxor =D
Tack för alla snälla kommentarer! ... <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0