090225

Hej bloggen! Äntligen hemma, jobbig dag i skolan idag =( .. Eller så var det bara nu när man har burit på 2 kilo laptop med sig och sedan handlat *?! Aja ... Först slutade jag vid ett och var tvungen att går tillbakak till skolan vid 3, för att  träna med några ungar från skolan! Dansen ska spelas in imorgon, nooo .... Vi är inte ens klara och ingen är direkt på topp. Men vi har ju tränat flera gånger innan, allting satt perfekt, timeing och dans stegen... Så jag kan vara glad att vi kommer klara oss imorgon.. ( kamera åker med i väskan ). Hoppas vi hinner för jag måste göra frisyr på dem och sedan hinna träna ett par gånger !! * Håll tummarna *!

Ska nu fixa iordning maten, idag blir det att ta hand om Chris... Mamma slutar sent tyvärr =(
Idag blir det Skink - och pasta sås med skruvad pasta, sedan mys med film och läser...
Måste hinna med att packa också...

Måste gå, om jag hinner så slänger jag in en inlägg innan, jag sover...


Peace**
Kram **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0