090224

Hej! Har nu kommit hem från skolan, rolig var det i alla fall, hur var eran skol/jobb dag?  I går glömde jag berätta om en jätte gullig grej!  När jag kom hem igår från skolan och gick genom alla brev så fick jag ser en packet som var till mig.. Yeah ...  Öppnade den och såg att det stod : BE MY VALENTINE <3 och det var två par sockor. Ena stod det Sötnos och på den andra stod det ÄLSKLING. Jag vet inte vem det är som har skickat det, men dem var jätte söta .. Tack <333
Men det är ju lite efter med elva dagar! Men orka bry mig, det var såå gullig ändå.. Senare är bättre än aldrig som man brukar säga, eller ?
I natt kunde jag inte sova, försökte men det gick inte! Suck* Hatar att man inte kan sova när man måste. Så jag bestämde mig för att kolla på film, under filmen fick jag en ljudmeddelande av en kille.  I meddelande så sjöng han för mig. Ingen har någonsin sjungit för mig, så tack.. Sedan blev det en till sång, på thailändska! En svensk som kan sjunga thai, som en riktig thai också.. Blev förvånad! Så vackert =) Thanks. Han gör så man blir glad. Innan dess så skrev han att jag var hans drömtjej! Är det inte lite tidig?! Med tanken på att jag gå ju på grundskolan... och han vet inte riktig hur jag är och jag vet inte hur han är som person. Men han verka gullig och snäll!

Om ni ser en måttband och sätter den runt midjan eller andra ställen i kroppen. Och personer som står omkring dig säger : Är du dum i huvud eller? Vad håller du på med? Har du anorexia tankar? Tycker ni att det är fel att mäta sig själv? Jag tycker inte att det är fel men varför ska man ställa dumma frågor och ge dumma kommentarer?  Jag tycker att sånt beteende är bara dum. Man kanske gör det för att man har lust, vill veta.. allt positivt då. Det behöver ju inte vara för att man vill veta om man har gått upp eller hur många centimeter man har gått ner... Vad vet dem som är omkring dig vad det är du vill. Tycker att att folk borde sluta med att se ner på personer som är smala och mäter sig själv,bara för skoj skull! Det är en helt annan sak om personen är jätte smala, tränar, äter ingeting och tycker att man är fet.

Måste gå och äta, ska hämta lilla Chris sen...
Skriver mer i kväll! =)

Peace **
Kram **


Kommentarer
Postat av: Liza

Det verkat som om det som hade hänt har gått över, så du börja med en annan nu?! Aja, vill bara säga att gör inte samma misstag som du gjorde med "det" .. Pinsam som sagt!



^^

2009-02-24 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0