090223**

Hej kära läsare! * Låter töntig* =) Fick frågor om varför jag inte har skrivit några inlägg som senaste dagar så därför vill jag förklara.. Fick även frågor om var det för att "dom" vet om bloggen och det är därför jag inte längre vill skriva! Nej! Fel fel, Det har  ingeting med dom att göra, det är bara bra. Mer läsare ! =) Jag vet att jag har inte släng in några inlägg men jag har haft fullt upp på sportlovet, var tvungen att pluggar så jag kommer lite före kompisar, eftersom jag ska åka bort om några veckor!  * längtar *
Så har jag faktisk inte så mycket att skriva om, eftersom jag gräver ner mig själv med böcker, och det har blivit många sena nätter. Så tror inte att ni vill läsa om sena nätter som bara består av att plugga.
 Just nu har jag faktisk börjat träna också, jätte kul.. Vill komma i form innan sommarn och Gymnasiet! =) Så innan Thailand resan också... Jag och mamma har redan börjat packa, väskorna är fulla med prylar och presenter. 
 Har ni börjat träna än? Så ni kommer i fin form till sommarn...  =)

Aja... ska nu efter flera sena nätter sova tidig. Skön... God natt <3

Peace -

Kram **

Ps.. Lite hudvård tips -
 Ni som tycker att eran hy ser blek och torr och trist ( alla typers hy ), ska prova tvätta ansikte med fil eller yoghourt (?) Helst natruell.. Då ni skrubba och sedan ta ni det som mask i 5 minuter! ( Då får ni lägga i mer så det blir lite tjockare lager ) .. Efter så tvätta ni bort det med ljummet vatten och sedan klickar ni lite ansikt kräm efteråt, om ni tycker att det behövs!
Medan ni skrubba kan det kännas lite konstig, inget fara det ska vara så!! DS

Hur var Oscarsgalan, såg ni det.. Själv så missade jag =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0