*090215*

God morgon, god morgon! Har ni haft en mysig morgon? Det har jag! Ligger här, nu i sängen med sötnosen! Vill inte går upp heller, för det är sååå varm!
Idag ska jag börja med alla mina läxor, hoppas jag kommer i gång med det snart. Måste hinna halv klar med allt innan jag åker ! Har nu hela veckan på mig och sedan några veckor i skolan så jag borde blir helt klar innan jag sticker. Yeah.. Det är så skönt att sportlovet inte har börjat än.. får ligga hemma under täcket hela dagarna och länge!
Just nu längtar jag till lunch, är jätte sugen på omelet, har käkat det i snart två veckor. Yummi...

Ska kolla på film innan jag dra mig upp ur sängen och duscha och sedan börja med läxorna..

Kram**



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0