*090214*

Hallå! Hur har eran dag varit, romantisk? Själv har jag varit med tjejerna, som planerad! Har inte haft tid att blogga förräns nu, som ni ser! Jag kollat på " The Amityville Horror" skräckis som alla verkligen skrek av. Själv har jag sett den flertal gånger men dem skrämmer mig ändå. Tjejerna skrek av skräck och sedan skratta vi åt varandras skrik...haha ! Men idag var det en lyckas dag, Tack!

Vad gör ni ikväll? Nu sitter jag och min kusin framför tv och kolla på " Dante's Peak" Jätte bra film om vulkan som har vaknat igen. Skådelspelare Pierce Brosnan och Linda Hamilton, två bra skådespelare. Jag gillar verkligen Pierce när jag var med i 007, James Bond.. Hot hot! hehe. Rekommendera denna film!

Idag var mina föräldrar hos farmor och det blev en snabb besök i Ullared. Jag fick en jacka och mys byxor, mysig mysig .. Har ännu inte tagit av mig jacka, den är så mysig..

Idag läste/ kollade jag på Stina-Lees blogg, hon skrev att hon köpte adidas jacka i Bangkok. Jag har tänkt på att köpa en sådan, men här i Sverige. Menmen nu ska jag åka till Thailand om några veckor kan ligga gärna väntar med det, vilket blir mycket billigare!!! .. Super...


Aja, ska nu koncentera mig på filmen och snacka om mobiltelefoner med  kusinen

Har det så Bra!!!!!

Kram**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0