090428

Hej igen, det var verkligen länge sen jag gick in på bloggen och bloggade! Ni som brukar kolla på mitt blogg har verkligen inte missat något. Just nu har jag verkligen fullt upp, har massor med stora arbeten som ska in nästa vecka och sen massor med ÄP som väntar. Hur stressigt är inte det, men man får hålla ut, det är ju bara 6 veckor kvar. Denna vecka blir ju en kort skolvecka. Imorgon blir det att hjälpa till i teater gruppen, så inga lektioner.. hehe, och på torsdag blir det att dra till Stockholm och hälsa på en kompis. Men nu kommer det roliga, min kompis har en utbytesstudent som kommer från Thailand. Jag ska guida henne genom Stockholm, eller vissa henne typ stan, ikea globen osv. Men jag är ju inte nån stockholmare, men jag vet ju hur och vart man kan åka, som tur är! hehe .. Men det blir iaf shopping. just nu vill jag verkligen ha ett par snygga, sommarskor. Så har nån sett några snygga skor, säg till mig då xD !

Igår så var E och L modell för mig. Jag ska börja sälja kläder på tradera igen, så de fick vara modell. Bilderna blev jätte bra, tack tjejer! Kolla gärna in!

Men jag tänkte bara slänga in denna inlägg nu när jag har tid, så nu måste jag tillbaka till skolböcker och göra bilderna! ..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0