Klaaar!

Äntligen är jag klar med allt, eller nästan har bara att måla kvar, men kan fixa det i skolan imorgon. Förresten idag är jag jätteglad för idag fick jag världens bästa samtal ever! Samtalet handlade om sommarjobbet som jag egentligen inte fick, men jag va reserv så nån första hand tackade nej! Vad glad jag blir, nu har jag pengar så jag kan åka till Thailand nästa år. Hahaha.... ni skulle ha sett mig medan jag snackade med den där jobb tanten, jag hoppade och skuttade som fasan! Heheh.... Men själva jobbet blir inte kul för jag måste jobba på en jävla stall och mocka och måla! Men gör ju vilken jobb som helst för pengar! Assa tror inte på nånting annat, bara skit jobb och då menade jag skit jobb! Men jag måste ju känna pengar! Så glad blev jag i alla fall! Mamma kommer ge mig ännu mer pengar nu när jag få sommarjobb, hon tycker att jag ta ansvar och våga tacka Ja! till skit joobet!
Ska lägga mig efter att skriva denna inlägg, skolan imorgon och plus att jag och mamma ska ner på stan och jag ska dra med mamma och be henne köpa skorna för mig! =) Håll tummarna! Hoppas hon köper de åt mig!

- God natt och Kram



Bjuder på denna fulla bilden på mig! Min frisyr idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0