Ligger i sängen och skrattar ihjäl mig!

God morgon!

Sitter framför datorn sedan klockan nio! Hehehe, kunde inte somna om för det va sååå ljus. Damn, jag som ville sova lite längre idag! Men imorgon ska jag i alla fall sova ut!

Sen nio så har jag kollat på film och snackat på en chat room site. Jäklig rolig chat forum kan jag säga! Sjukt att folk fråga va heter du, bor du, ditt nummer eller msn? Det roligaste va att när folk fråga mig vad jag bor och jag säger Sweden! Så tro det mig inte och så säger de att jag ljuger .. hahaha men tyävrr så bevisade jag det, men det slutade med att de logga ut ^^ Me can make people go away.. höhöhö

aja, roligast var när jag gå på deras nerver så de lackade sönder totalt! * Tänker inte säga hur!*

Nu ska jag proppa i mig ännu mer frukost! C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0