Jag kommer dööö bredvid mina skolböcker ....

God morgon!

Inatt somnade jag bredvis mina skolböcker! Satt och gjorde läxor tills klockan var tre på natten!!!! Så jag är ganska död och mina hjärna bultrar som fassan. Även att jag satt och pluggade länge så jag har fortfarande många ämnen kvar att göra klart innan jag gå och lägger mig ikväll. Men ju längre fram jag är så kan jag ta det lugn nästa vecka! good va?

Nu skipper vi skolsnacket och snacka om något annat!
Ringde min syrra nyss och fick veta att hon har köpt acrylic färger och en massa naglar tillbehör! Nu kan jag göra vad jag vill med naglarna, och många snygga mönster också =) Yeah!!
Fast som otur/tur så kommer det inte förrän om fem veckor, men då hinner mina naglar växa ut och bli snygga!
Filade ner vänster handens naglar för mycket och höger handens naglar är förlånga, plus att ena pekfingret har nageln gått av :(

Nu har "rasten" tagit slut måste återvända till mina böcker som är mina vänner och är väldigt svårt att förstå ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0